Favori Instagram Hesaplarım

Benim bir blogum vardı. Bir zamanlar çok sevdiğim, aktif tuttuğum. Ben onu unutmuşum ama o beni unutmamış. Oturup size favori Instagram hesaplarımla ilgili bir yazı yazmak istedim. Her fotoğrafını saniyesinde beğendiğim, yorum bırakmadan geçemediğim hesapları duymaya hazır mısınız ? Hadi başlayalım.

Brooke Candy (@brookecandy )

Instagramda takip ettiğim sayılı sanatçıdan olan Brooke Candy, benim açık ara favorilerimden. Brooke Candy aslında bir müzisyen ama onun artistik yönü inanılmaz güçlü ve bunu Instagram aracılığı ile paylaşmaktan çekinmiyor. O kadar büyük dikkat çekti ki hepimizin sevdiği SIA, Brooke Candy’yi Instagram aracılığı ile keşfetmiş ve birlikte çalışmışlardı. Harika bir tarzı, dövmeleri olan bu kadının yaptığı işleri de çok beğeniyorum.

Screen Shot 2016-07-10 at 18.21.26

Şeyma Sarıkök (@gseymas/@dijitalcanavar)

İkinci sırada ise bir hesap değil kişi var çünkü bu kişinin bir değil iki tane harika Instagram hesabı var. Şeyma asıl hesabı olan @gseymas da günlük hayatından ve gittiği seyahatlerden inanılmaz güzel kareler paylaşıyor. Asla tahmin edilemeyecek güzellikteki rotalarıyla bizi karşılayan Şeyma, şuan Tunus’da ve çok güzel şeyler yapıp bunları paylaşıyor. Vakit kaybetmeden Şeyma’yı hemen takip edin.

İkinci hesap ise aynı kişinin blogger tarafına ait. Dijitalcanavar.com’un instagram hesabı olan @dijitalcananavar aslında what’s on my desk temasına/hastagine adanmış bir Instagram. Eğer biraz ilham alıp, yaratıcılığa doymak istiyorsanız da sizi o tarafa alalım.

Screen Shot 2016-07-10 at 18.07.15Screen Shot 2016-07-10 at 18.07.38

Celine (@celinecelo )

Paris benim kısa sürede en çok sevdiğim şehirlerden biri haline geldi, bunun için birçok sebep var ama şehrin güzelliğinden bahsedelim biz. Ben Paris’i biraz yerlisi gibi gezdim. Ne delice müze gezdim ne Disneyland’e gittim nede Eiffel’in tepesine çıktım. Ben bu şehrin en çok sokaklarına, parklarına ve binalarına vuruldum. İşte Celine’de Parisin bu tarafını fotoğraflıyor. Gün batımlarında o güzel parkları, en yağmurlu günde bile harika görünen o güzel sokakları Celine fotoğraflıyor.

Screen Shot 2016-07-10 at 18.05.56

Ayşegül Altun (@aysegul.altun)

Ayşegül modayla arası iyi olan insanlardan biri ve üstüne üstlük bu işi çok iyi yapıyor ama en önemlisi aldığı/giydiği şeylere kendinden bişeyler katarak giyiyor. Hani onun giydiği şeyleri başkası giyse aynı havayı vermeyecek cinsten yakıştırıyor kendine. Instagram hesabı ise bir fotoğraf galerisi gibi. Herkes OOTD yapıyor ama böylesini yapamıyor. Fotoğrafları üzerinde çok güzel ve nazik dokunuşlar yaparak paylaşan Ayşegül’ün hem giyim hemde artistik ilham kaynağı olan hesabını hemen buraya bırakıyorum. Ha unutmadan kendisinin şeker gibi tatlı bide Youtube kanalı var.

Screen Shot 2016-07-10 at 18.06.20

Merve (@bibliophile90)

İçiniz mi sıkıldı? Hemen Merve’nin hesabını açın. O güzeller güzeli çiçeklerle çekilen fotoğrafları gören birinin günü körü geçemez. Çiçeklerden yapılan bulutlar mı dersiniz yoksa bir külah çiçek mi bilemem ama hemen gidin ve bu çiçek deryasının içine dalın.

Screen Shot 2016-07-10 at 18.06.36

Favori Instagram Hesaplarım” üzerine 2 yorum

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.