WEEKLY OBSESSION #3

Yine bir blog yazısına klasik cümlem olan ‘uzun zamandır blog yazmıyordum’ ile başlamak istiyorum. Bir blogger atasözü ne demiş ‘looooooong time no blog’.

 

M.I.A x HM

hmprodBenim en sevdiğim sanatçılardan olan M.I.A geçtiğimiz hafta H&M ile bir çalışma yayınladı. Çalışma aslında H&M in dünya Dünya Geri dönüşüm Haftası için yaptığı kampanya ve sosyal sorumluluk projesi için hazırlanmış bir şarkı ve klip. Dünya’nın sürüklendiği çıkmaza ve tüketim çılgınlığına dikkat çekilen bu kampanya, M.I.A’nın hazırladığı bir soundtrack ve klip ile geçtiğimiz hafta yayınlandı. Kampanya giymediğiniz kıyafetleri herhangi bir H&M mağazasına götürmeniz ve bu kıyafetlerin geri dönüştürülmesini kapsıyor. H&M gibi insanları tüketime iten bir markanın  böyle bir proje yürütmesi gerçekten çok güzel.

M.I.A gibi Ortadoğu kökenli ve hep insan hakları/eşitlik destekçisi temelli bir sanatçının kullanılması ayrıca hoşuma gitti. Hazırlanan şarkıda yer alan ‘’küresel problemlerin herkesin sorunu olduğu, eğer herkesin birlikte hareket etmezse her şeyin daha kötüye gideceği’’ ise ana mesaj.

E tabi M.I.A’nın yaptığı her şey gibi bu şarkıda harika olduğu için benim bu hafta BAYA gündemimdeydi.

 

YOUTUBE

YouTube-social-icon2Youtube ne alaka diyebilirsiniz, yeni mi duydun diyebilirsiniz ama olay şöyle. Yıllardır izlediğim Youtube’da artık sadece seyirci değilim. Artık Youtube için içerik üretmeye başladım. Sadece birer dakika uzunluğunda olan videolar yüklediğim kanalıma uğramayı unutmayın.

youtube kanalım

CHIA STARBUCKS

Geçtiğimiz Pazartesi Starbucks’a girdiğimde soğuk dolapta bir sürü değişiklik gördüm. Alman pastası, beyaz çikolatalı kurabiye ama en ilginci Ananaslı Chia Puding’i.

Chia çok çok seven bir insan değilim ama inanılmaz tok tuttuğu için harika bir ara öğün. Ananasla birleşince de haliyle tatlı ihtiyacınızı da bastıran bir atıştırmalık olmuş. Tek üzüldüğüm şey ise Chia Pudding geldiği için en sevdiğim Starbucks ürünü olan Limonlu Parfenin kaldırılmış olması.

 

FND_3ofakind-chia-pudding-Seed-Salt_s4x3.jpg
Şaşırtıcı bir şekilde birebir görsel bulamadım. En kısa zamanda ekleyeceğim :O

 

WEEKLY OBSESSION #3” üzerine 2 yorum

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.