Bu Yıldan İstediklerim

Ne 2016 ya suç atmak ne de 2017 ye umut bağlamak istiyorum ama bu yazıya arada bakarsam kendi istediklerimi ve hedeflerimi hatırlayayım diye bu yazıyı yazıyorum. Her sene kendi kendime bazı hedefler koyarım, sözler veririm ama bu sene bu konuda daha hırslı olmayı planlıyorum. İşte planlarımdan bazıları.

41 kitap oku.

Belki aranızda Goodreads’i bilenleriniz vardır. Bu internet sitesi/mobil uygulama üzerinden okuduğunuz kitapları girebiliyor, yorum yapabiliyor ve puanlayabiliyorsunuz. Aynı zamanda uygulama sizin zevklerinize göre kitaplar önerirken aynı şekilde arkadaşlarınızın aktivitelerini de size gösteriyor. Ben de bu uygulama aracılığıyla kendime 41 kitaplık bir hedef koydum. 2018 e girerken bu yazıya bakıp kendime ya ‘helal’ diyeceğim yada ‘yuh Mert’.

 

Güzel bir staj bul.

Şimdi bazılarınız staj kelimesinin başında ki ‘güzel’ sıfatına takılabilir ama gerçekten ben son zamanlarda birşeylerin olmasına değil nitelikli olmasına takmış durumdayım. Herkes staj yok diye geziniyor ama gerçekten her taraf staj kaynıyor. Sıkıntı ise istediğim ve gerçekten içime sineni bulamıyor olmam. Tek bir yerden haber bekliyorum, keşke olsa da kutlasak hep birlikle.

2 yeni ülke gör.

Ben Seyehat etmeyi çok seviyorum ve bu sene kendime hedef olarak 2 yeni ülke çıtasını koydum. Belgrad ve Barcelona’ya gitmeyi çok istiyorum. Gerçi euro 3.83 olmuşken artık bir nefes almak bedava.

Vejeteryan kal.

Yılbaşıydı filan derken bu sıralar vejetaryen kalmak beni çok zorluyor. Aslında zorlanmıyorum sadece garip hissediyorum. Et yemeyi filan özlediğim söylenemez ama garip bir hissiyat var. Kesinlikle vejetaryen olduğumdan beri kendimi daha sağlıklı hissediyorum. Bir de detox günü uygularsam 2017 baya hoş olabilir.

YouTube umudunu kaybetme.

Youtube’a ne delilerce abone aşkıyla ne de para kazanma hırsıyla başladım sadece anılarımı online’da biriktirip, beğenen insanlarla paylaşmak istedim. Her işte olduğu gibi insanoğlu emek verdiği şeyler için takdir bekliyor… E tabii ben de. Ben yaptığımı yapmaya devam edeceğim bakalım neler olacak.

http://www.youtube.com/c/MertAktunVlogs

 

 

Umarım ben dahil herkes 2017 de ”kendi istediklerini” yapar. Hepinize iyi günler ve yıllar!

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.